ΤΡΙΗΜΕΡΟ WORKSHOP ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΤΡΙΗΜΕΡΟ
WORKSHOP
ΨΗΦΙΑΚΕΣ
ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εξοπλίστε την ομάδα πωλήσεών σας με τα κατάλληλα εφόδια για την ψηφιακή εποχή

Τροφοδοτήστε τους συνεργάτες σας με τις απαραίτητες ψηφιακές στρατηγικές αιχμής, προκειμένου να ευδοκιμήσουν στη σημερινή αγορά. Το εν λόγω τριήμερο εντατικό εργαστήριο, βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο «Ψηφιακές πωλήσεις: Nέοι ορίζοντες επιτυχίας», θα εκσυγχρονίσει το τμήμα πωλήσεών σας, οδηγώντας σε αύξηση εσόδων.

Υλοποίηση εντός της εταιρείας σας

Special Offer

Έκπτωση Early Bird!

Εγγραφείτε στο WORKSHOP έως τις
31 Μαρτίου 2025
και εξασφαλίστε τη θέση σας με έκπτωση!

900€ (αρχική τιμή: 1500€)

ΟΦΕΛΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ:

 

  • Παγκόσμια εμβέλεια
    • Παράδειγμα: Ένας πωλητής στην Αθήνα μπορεί να χρησιμοποιήσει το LinkedIn Sales Navigator για να συνδεθεί με υπάρχοντα leads και να καλλιεργήσει νέα στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη ή το Τόκιο, χωρίς να φύγει ποτέ από το γραφείο του.
    • Εργαλεία AI: LinkedIn Sales Navigator (προτάσεις leads με τη χρήση AI), Zoom (μετάφραση μέσω AI, χρήσιμο για διεθνείς συναντήσεις), πλατφόρμες κοινωνικών μέσων (παγκόσμια εμβέλεια και στοχευμένη διαφήμιση).
  • Εξατομικευμένη αλληλεπίδραση
    • Παράδειγμα: Ένα CRM σύστημα με AI αναλύει τα δεδομένα των πελατών για να προτείνει εξατομικευμένο περιεχόμενο email, προϊόντα και ενέργειες παρακολούθησης, προσαρμοσμένα σε κάθε υποψήφιο πελάτη.
    • Εργαλεία AI: Salesforce Einstein (CRM με AI), HubSpot (αυτοματοποίηση μάρκετινγκ με τη χρήση AI), Grammarly (βοηθός γραφής με τη χρήση AI για εξατομικευμένη επικοινωνία).
  • Συνεχής διαθεσιμότητα
    • Παράδειγμα: Ένα chatbot στον ιστότοπο της εταιρείας απαντά σε ερωτήσεις πελατών σε πραγματικό χρόνο και αξιολογεί leads 24/7, ακόμη και εκτός ωραρίου λειτουργίας.
    • Εργαλεία AI: Intercom (chatbot με AI), Drift (πλατφόρμα μάρκετινγκ μέσω συνομιλιών), ManyChat (δημιουργός chatbot).
  • Βελτιωμένη αποδοτικότητα
    • Παράδειγμα: Η AI καταγράφει αυτόματα τις δραστηριότητες πωλήσεων, προγραμματίζει συναντήσεις και δημιουργεί αναφορές, απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο για τον πωλητή, ώστε να επικεντρωθεί στην οικοδόμηση σχέσεων και το κλείσιμο συμφωνιών.
    • Εργαλεία AI: Salesforce Sales Cloud (αυτοματοποίηση πωλήσεων με τη χρήση AI), Calendly (προγραμματισμός συναντήσεων με τη χρήση AI), Otter.ai (μεταγραφή ήχου σε κείμενο με τη χρήση AI, χρήσιμο για σημειώσεις συναντήσεων).
  • Πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο
    • Παράδειγμα: Ένα ταμπλό πωλήσεων παρέχει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, την εμπλοκή των leads και την απόδοση των πωλήσεων, επιτρέποντας στους πωλητές να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους με βάση τις τρέχουσες τάσεις.
    • Εργαλεία AI: Google Analytics (αναλυτικά στοιχεία ιστότοπου), Tableau (οπτική απεικόνιση δεδομένων), Gong (πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων εσόδων).
  • Συνεχής εκπαίδευση
    • Παράδειγμα: Οι πωλητές έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακά μαθήματα και webinars σχετικά με τις τελευταίες τεχνικές ψηφιακών πωλήσεων και τις βέλτιστες πρακτικές, ώστε να παραμένουν μπροστά από τις εξελίξεις και να βελτιώνουν συνεχώς τις δεξιότητές τους.
    • Εργαλεία AI: LinkedIn Learning (διαδικτυακή πλατφόρμα εκμάθησης), Coursera και Skillshare (διαδικτυακά μαθήματα).

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ:

  • Επεκτασιμότητα
    • Παράδειγμα: Η ομάδα πωλήσεων αξιοποιεί τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις αυτοματοποιημένες καμπάνιες email για να προσεγγίσει ένα μεγαλύτερο κοινό και να δημιουργήσει περισσότερα leads, χωρίς να χρειάζεται να προσλάβει περισσότερους πωλητές.
    • Εργαλεία AI: Facebook Ads (στοχευμένη διαφήμιση με τη χρήση AI), Google Ads (προσφορές με τη χρήση AI), Mailchimp (μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη χρήση AI).
  • Ευέλικτη προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς
    • Παράδειγμα: Παρακολουθώντας τα συναισθήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαδικτυακές κριτικές, η ομάδα πωλήσεων μπορεί να εντοπίσει και να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές στις προτιμήσεις των πελατών και τις τάσεις της αγοράς.
    • Εργαλεία AI: Brandwatch (social listening, παρακολούθηση αναφορών στα κοινωνικά δίκτυα), Mention (παρακολούθηση μέσων), MonkeyLearn (ανάλυση συναισθήματος).
  • Μειωμένο κόστος απόκτησης πελατών
    • Παράδειγμα: Η στοχευμένη διαφήμιση και το εξατομικευμένο περιεχόμενο που παρέχεται μέσω πλατφορμών που χρησιμοποιούν AI βοηθούν στην προσέλκυση και τη μετατροπή leads υψηλής ποιότητας, μειώνοντας τα περιττά έξοδα μάρκετινγκ.
    • Εργαλεία AI: Albert.ai (αυτόνομη πλατφόρμα ψηφιακού μάρκετινγκ), Persado (δημιουργία γλώσσας μάρκετινγκ με τη χρήση AI).
  • Βελτιωμένη αξία πελάτη
    • Παράδειγμα: Τα CRM συστήματα με AI προτείνουν εξατομικευμένες ευκαιρίες upsell και cross-sell, αυξάνοντας την αξία του πελάτη και ενισχύοντας την αφοσίωση.
    • Εργαλεία AI: Amazon Personalize (εξατομίκευση προτάσεων σε πραγματικό χρόνο), Dynamic Yield (πλατφόρμα εξατομίκευσης εμπειρίας χρήστη).
  • Βελτιωμένη παρουσία μάρκας
    • Παράδειγμα: Το ελκυστικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η στοχευμένη διαδικτυακή διαφήμιση αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προσεγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό.
    • Εργαλεία AI: BuzzSumo (ανακάλυψη και ανάλυση περιεχομένου), Canva (εργαλείο σχεδίασης με τη χρήση AI για γραφικά μέσων κοινωνικής δικτύωσης).
  • Βελτιστοποίηση βάσει δεδομένων
    • Παράδειγμα: Αναλύστε τα δεδομένα πωλήσεων και τις αλληλεπιδράσεις πελατών για να εντοπίσετε μοτίβα και να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες πωλήσεων, οδηγώντας σε βελτιωμένα ποσοστά μετατροπών και υψηλότερη απόδοση πωλήσεων.
    • Εργαλεία AI: Clari (πλατφόρμα διαχείρισης πωλήσεων), Salesforce Analytics (ανάλυση δεδομένων πωλήσεων).

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ:

  • Καινοτομία και μεγαλύτερη ευελιξία
    • Παράδειγμα: Η εταιρεία υιοθετεί ένα CRM σύστημα που βασίζεται στο cloud και εργαλεία αυτοματοποίησης με AI, επιτρέποντας την απομακρυσμένη εργασία, τις ευέλικτες λειτουργίες και την ταχύτερη ανταπόκριση στις αλλαγές της αγοράς.
    • Εργαλεία AI: Slack και Microsoft Teams (πλατφόρμες συνεργασίας και επικοινωνίας), Asana (πλατφόρμα διαχείρισης έργων).
  • Βελτιωμένη ανθεκτικότητα επιχειρήσεων
    • Παράδειγμα: Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, η εταιρεία μπορεί γρήγορα να στραφεί σε διαδικτυακές πωλήσεις και υποστήριξη πελατών, διατηρώντας τη συνέχεια των επιχειρήσεων και μετριάζοντας τις απώλειες.
    • Εργαλεία AI: Shopify (πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου), Zoom (τηλεδιάσκεψη), Zendesk (πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών).
  • Βελτιωμένη βιωσιμότητα
    • Παράδειγμα: Οι εικονικές συναντήσεις και τα διαδικτυακά εργαλεία συνεργασίας μειώνουν την ανάγκη για επαγγελματικά ταξίδια, ελαχιστοποιώντας το αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας.
    • Εργαλεία AI: Zoom (τηλεδιάσκεψη), GoToMeeting (διαδικτυακές συναντήσεις), Miro (ψηφιακός πίνακας για συνεργασία).
  • Προσέγγιση βάσει δεδομένων
    • Παράδειγμα: Η εταιρεία χρησιμοποιεί αναλυτικά στοιχεία δεδομένων για να παρακολουθεί βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) σε όλα τα τμήματα, λαμβάνοντας τεκμηριωμένες αποφάσεις και βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες.
    • Εργαλεία AI: Google Data Studio (οπτικοποίηση και αναφορά δεδομένων), Power BI (πλατφόρμα επιχειρηματικής ευφυΐας).
  • Προσέλκυση κορυφαίων ταλέντων
    • Παράδειγμα: Η εταιρεία προσελκύει εξειδικευμένους digital natives, προσφέροντας ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με τεχνολογία αιχμής και ευκαιρίες για συνεχή μάθηση.
    • Εργαλεία AI: LinkedIn Talent Solutions (προσλήψεις με τη χρήση AI), Workday (διαχείριση ανθρώπινου κεφαλαίου).
  • Προστασία της επιχείρησης από το μέλλον
    • Παράδειγμα: Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις λύσεις με AI, η εταιρεία προσανατολίζεται σε μακροπρόθεσμη επιτυχία σε ένα ολοένα και πιο ψηφιακό και ανταγωνιστικό τοπίο.
    • Εργαλεία AI: Αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η μηχανική μάθηση, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας και η προγνωστική ανάλυση.

ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ WORKSHOP

  • Ψηφιακή νοοτροπία
  • Δημιουργία ενός ισχυρού ψηφιακού προφίλ
  • Εξοικείωση με τις κοινωνικές πωλήσεις
  • Η τέχνη της εικονικής (ψηφιακής) συνάντησης
  • Πωλήσεις με βάση τα δεδομένα
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου για επιτυχία στις πωλήσεις
  • Η ψηφιακή διαδικασία των πωλήσεων
  • Ψηφιακή πρόταση αξίας
  • Αποτίμηση της επιτυχίας στις ψηφιακές πωλήσεις
  • Τα κύρια κανάλια ψηφιακών πωλήσεων

 

Παρακολούθηση & υποστήριξη μετά το workshop

  • Συνεχής υποστήριξη: Το workshop είναι μόνο η αρχή. Με το πέρας αυτού, εξακολουθεί να σας παρέχεται συνεχής υποστήριξη μέσω:
    • Mentoring: Συνδέουμε τους συμμετέχοντες με έμπειρους μέντορες ψηφιακών πωλήσεων για καθοδήγηση και υποστήριξη.
    • Διαδικτυακή κοινότητα: Δημιουργούμε ένα διαδικτυακό φόρουμ όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να συνεχίσουν να μαθαίνουν, να μοιράζονται βέλτιστες πρακτικές και να υποβάλλουν ερωτήσεις. (labanaris.gr)
    • Τακτικά checkins: Προγραμματίζουμε τακτικές ενημερωτικές συναντήσεις για να παρακολουθείτε την πρόοδο του κλάδου, να αντιμετωπίζετε προκλήσεις και να γιορτάζετε επιτυχίες.
  • Μέτρηση και αξιολόγηση: Καθιερώνουμε σαφείς μετρήσεις για την παρακολούθηση του αποτελέσματος του workshop στην απόδοση των πωλήσεων.

ΚΑΝΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ WORKSHOP ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ